Investeşte în oameni I
FONDUL SOCIAL EUROPEAN
Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013
Axa prioritară 5 „Promovarea Masurilor Active de Ocupare"
Domeniul major de intervenţie 5.1 „Dezvoltarea si implementarea masurilor active de ocupare" Numărul de identificare al contractului: POSDRU/82/5.1/S/48625
Titlul proiectului: "Program Integrator al Formarii Adulţilor Necalificati"
NR. 4992 /29.04.2013
Aprob,
Director Executiv
Manager de Proiect
TIBERIU PANESCU
DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE
PROCEDURA APLICATA :ACHIZIŢIE
DIRECTĂ - OFFLINE
IN VEDEREA INCHEIERII UNUI CONTRACT
DE ACHIZITIE SERVICII
conf.
OUG nr. 34/2006 cu modificarile si
completarile ulterioare
DATA SI ORA
DESCHIDERII OFERTELOR:
13.05.2013 ORA: 13.00
sediul
AJOFM HARGHITA
PENTRU
ACHIZITIONAREA SERVICIILOR DE FORMARE PROFESIONALA
DECORATOR
INTERIOARE
A. INFORMATII GENERALE
A.1.1.
Denumirea autorităţii contractante:
Agentia
Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Harghita
Cod fiscal: 11344042
Adresa: Miercurea Ciuc, B-dul Fratiei, nr.2, cod postal 530114,
jud. Harghita, Romania
Telefon:
0266/313423;
Email: edit.jano@hr.anofm.ro;
Persoane de
contact:
Pentru informaţii şi clarificari privind
documentele care trebuie prezentate de către ofertant: D-na Jano Edit
Andrea, tel.0735/539744
A.1.2.
Activitatea autorităţii contractante
Agenţia
Judeteana pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita s-a înfiinţat ca unitate cu personalitate juridică
în subordinea ANOFM la 01.01.1999 si functioneaza in baza Legii 202/2006.
Agenţia
Judeteana pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita este
instituţie publică, cu personalitate juridică.
A.2.1.
Obiectul contractului de achizitie publica:
obiectul contractului îl constituie :
• achiziţionarea
serviciilor de formare profesionala DECORATOR INTERIOARE
cod CPV
80530000-8
A.2.2.
Procedura aplicata: ACHIZIŢIE DIRECTĂ - OFFLINE
Intocmit,
Asistent manager
proiect
Jano Edit Andrea
Nr.
4993/ 29.04.2013
Aprob,
Director Executiv
Manager de Proiect
TIBERIU PANESCU
CAIET DE SARCINI
PENTRU ACHIZITIA DIRECTA PENTRU FURNIZAREA
SERVICIILOR DE FORMARE PROFESIONALA DECORATOR INTERIOARE
pentru proiectul
Program
Integrator al Formării Adulţilor Necalificaţi
1.Autoritatea contractantă
Agenţia
Judeteană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita
Cod fiscal: 11344042
Adresa: Miercurea Ciuc, B-dul Fratiei,
nr.2, cod postal 530114, jud. Harghita, Romania
Telefon:
0266/313423;
Email:
edit.jano@hr.anofm.ro
Persoana de
contact:
Pentru
informaţii şi clarificări privind documentele care trebuie
prezentate de către ofertant:
Doamna Jano Edit Andrea, asistent manager proiect PIFAN, Program Integrator al Formării Adulţilor
Necalificaţi, tel.0266/313423
Agenţia
Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita s-a înfiinţat ca unitate cu personalitate juridică
în subordinea ANOFM la 01.01.1999 şi functionează în baza Legii
202/2006.
Serviciile
sale se adreseaza şomerilor şi agenţilor economici.
2.Sursa de
finanţare
Proiect cofinanţat din Fondul
Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea
Resurselor Umane 2007-2013
- Fondul Social European – 91%, Co-finanţare
proprie(naţională) 9%
- Bugetul asigurărilor de şomaj, capitolul 8004
– 56, Proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile (FSE)
ORGANIZAŢII
ELIGIBILE.
Intreprinderi individuale, familiale sau persoane fizice autorizate conform OUG
44/2008, Asociaţii, Fundaţii organizate potrivit OUG 26/2000 privind
organizarea asociaţiilor şi fundaţiilor, sau societăţi
comerciale înfiinţate potrivit Legii 31/1991 republicată şi
modificată; Furnizorii de servicii eligibili sunt
furnizorii de servicii care au
autorizatie valabila pana la data de 31.10.2013 pentru meseria de decorator
interioare.
CONŢINUTUL
OFERTEI
-
documentele
doveditoare ale eligibilităţii:
a)
autorizatia pentru
desfasurarea de activitati independente sau
- certificat de inregistrare emis de registrul Comertului sau-
-
certificat de inscriere in Registrul asociatiilor si fundatiilor.
b)
actul constitutiv din care sa rezulte ca obiectul de activitate cuprinde
serviciul de formare profesionala , in copie certificata de furnizor ;
c)
autorizatie valabila pentru meseria de decorator interioare
d) Se solicita confirmarea privind plata taxelor si
impozitelor la bugetul general consolidat : se va prezenta Certificatul de atestare fiscala pentru persoane
juridice emisa de Administratia Finantelor Publice , in original sau in copie certificate de conform cu originalul de
catre furnizor,cu valabilitate la data deschiderii ofertelor.
Vor fi
descalificati ofertantii care au datorii la stat.
e) Certificatul privind impozitele si taxele
locale,in original sau in copie certificate de conform cu originalul de catre
furnizor,cu valabilitate la data deschiderii ofertelor,eliberat de Directia de
impozite si taxe locale.
DESCRIEREA
SERVICIULUI: servicii
de initiere/specializare pentru someri înregistraţi în evidenţa
Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita
şi incluşi în grupul ţintă a proiectului "Program Integrator al Formarii Adulţilor
Necalificati"
şi care în prealabil au beneficiat de servicii integrate ( mediere şi
informare şi consiliere profesională ), numar estimat de participanti
25 persoane in localitatea Miercurea Ciuc .
OBIECTIVELE SERVICIILOR
1.Obiectivele generale
-cresterea
oportunitatilor de angajare a somerilor
-modificarea psihologiei somerilor privind
abordarea reintegrarii pe piata muncii
-cresterea nivelului
de pregatire a persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca pentru a
raspunde nevoilor reale de personal calificat ale agentilor economici
-stimularea
ocuparii fortei de munca.
-insusirea
cunostintelor teoretice si a deprinderilor practice necesare pentru
desfasurarea activitatilor la nivelul standardelor de performanta cerute si
motivarea cursantilor astfel incat rata de abandon a cursului sa fie zero.
-obtinerea
certificatelor de calificare /absolvire si dobandirea competentelor in
conformitate cu standardele de pregatire profesionala/standardele ocupationala.
CONDITII DE ORGANIZARE IMPUSE
1.Organizarea pregatirii se face
conform prevederilor Legii 76/2002 cu modificarile si completarile ulterioare ,
HG 174/2002 cu modificarile si completarile ulterioare , HG 377/2002 cu
modificarile si completarile ulterioare .
2.AJOFM Harghita in baza
contractelor de prestari servicii , incheiate cu furnizorii selectati ,
solicita derularea cursurilor de initiere/specializare cu cel putin 5 zile inainte de data stabilita
pentru inceperea cursului solicitat
3.Conditii
solicitate pentru instruirea teoretica:
a.instruirea teoretica se va
desfasura in sali de curs bine amenajate si dotate cu mijloace de invatamant si
materiale didactice.
b.capacitatea salii de curs
corespunzatoare numarului de cursanti .
4.Conditii solicitate pentru
instruirea practica:
a.locuri adecvate pentru toti
cursantii
b.asigurarea conditiilor de
protectia muncii si PSI pentru cursanti , pe toate durata cursului.
c.cursantii in perioada
instruirii practice vor fi pusi in situatii profesionale .
5.Competenta formatorilor:
Personal de predare
si instruire cu o buna pregatire de specialitate si pedagogica
, experienta in domeniu, precum si cunoasterea limbii maghiare.
6.Planul general de furnizare
al serviciului:
Cursurile de
calificare vor demara la solicitarea AJOFM Harghita pana la data de 31.10.2013.
Termenul de incepere :furnizorii de servicii de formare profesionala autorizati
trebuie sa-si manifeste disponibilitatea pentru inceperea programului de
pregatire imediat sau la data solicitate de AJOFM Harghita.
Durata unui curs :conform cu planul si programa de pregatire a
furnizorului.
Sustinerea examenului
de absolvire :maxim 15 zile calendaristice de la
finalizarea pregatirii profesionale a cursantilor.
Data sustinerii reexaminarii :maxim 30 zile calendaristice de la data
primului examen.
Grupa de cursanti va fi constituita din maxim 28 persoane pentru pregatirea
teoretica si maxim 14 persoane pentru instruirea practica.
Locul de desfasurare:Miercurea Ciuc, judetul Harghita.
REZULTATE ASTEPTATE
1.REZULTATE DE INDEPLINIT
La sfarsitul
programului se asteapta urmatoarele rezultate:
-obtinerea de catre
persoanele inscrise a cunostintelor teoretice si a deprinderilor practice care sa le permita accesul la un loc de munca.
2.PREZENTAREA RAPOARTELOR
Contractorii vor
transmite rapoarte partii contractante , conform
urmatoarelor prevederi:
2.1.Rapoarte
periodice:
Raportarea lunara catre AJOFM cu privire la:
-desfasurarea activitatii
-rezultate intermediare
,nr.de persoane angajate cu contract de munca
-nr.participanti
,nr.persoane retrase,motivul retragerii acestora
-probleme deosebite aparute in
desfasurarea activitatii
-observatii,concluzii.
2.2.Raport final:
Raport final trebuie trimis la AJOFM si va fi insotit de urmatoarele
documente:foi de pontaj pentru instruirea practica si
instruirea teoretica , proces verbal si catalog de la examenul de absolvire sau
reexaminare.
MODUL DE ELABORARE SI PREZENTARE A OFERTEI TEHNICE
Oferta tehnica: va cuprinde
urmatoarele:
-informatii generale
despre ofertant/candidat
-informatii privind
adresa locatiilor unde se va desfasura pregatirea teoretica si practica a cursantilor ,si dupa caz mentionarea
contractelor/parteneriatelor/protocoalelor incheiate cu diversi agenti
economici.
-informatii cu
privire la suportul de curs asigurat cursantilor
-lista formatorilor
care vor participa la desfasurarea programului de formare profesionala si care
vor asigura pregatirea teoretica si instruirea practica ,pe
discipline si numar ore de efectuat ,pentru meseria solicitata.
-CV-ul fiecarui formator ,in care sa se detalieze experienta in
specialitatea corespunzatoare programului de formare.
-acordul
scris al fiecarui formator pentru participarea la programul de formare
profesionala in meseria solicitata.
-diplomele si
certficatele din care sa reiasa ca detine
specializarea cerute de programul de formare (copii).
-planul si programa
de pregatire aprobate de Comisia de Autorizare ,pentru
meseria solicitate ,autorizatia furnizorului de formare profesionala pe
meseria/ocupatia solicitata.
In cazul incheierii unor contracte/parteneriate cu agenti
economici care asigura desfasurarea instruirii practice ,
acestea vor cuprinde urmatoarele mentiuni:
-adresele complete
ale partilor.
-situatia spatiilor dotate
corespunzator programei de pregatire , capacitatea
spatiilor exprimata in numar de locuri de practica/curs.
-existenta
autorizatiilor de functionare.
-termenul
limita de valabilitate al contractului/parteneriatului.
MODUL DE ELABORARE SI PREZENTARE A OFERTEI FINANCIARE
Oferta
financiara: In
oferta financiara se va specifica in
mod expres tariful propus taxa / cursant . Taxa pe cursant este ferma pana la
expirarea contractului.Taxa pe cursant se exprima in lei , fara TVA. Apoi se
face total buget
Serviciile
vor fi decontate in baza de documente justificative , prin emiterea de factura.
Atasat se va depune foi de pontaj pentru
instruirea practica si instruirea teoretica , proces verbal si catalog de la
examenul de absolvire sau reexaminare
Modalitati de plata:
a.
Plata servicilor prestate de furnizor se poate face dupa finalizarea pregatirii
si sustinerea examenului de absolvire in baza actelor justificative si a
raportului final.
b.
Pentru persoanele care indeplinesc conditiile de exmatriculare
,plata se face pentru serviciile prestate de furnizor pana la data
indeplinirii conditiilor de exmatriculare.
c.
Pentru persoanele care s-au retras de la programul de formare profesionala ,plata se face pentru serviciile prestate de
furnizor pana la data comunicarii de catre organizator a retragerii acestor
persoane.
TERMEN DE
DEPUNERE A OFERTELOR 13.05.2013 , ora 9,00 la sediul AJOFM Harghita Miercurea
Ciuc , B-dul Fratiei , nr. 2 la secretariat , in plicuri.
Plicul sigilat exterior,in care este introdus originalul
ofertei,trebuie sa fie marcat cu:
1.destinatar
:Agentia Judeteana pentru Ocuparea
Fortei de Munca Harghita;
2.pentru cererea de oferte din data de 13.05.2013 ora 9,00 (Servicii de formare
profesionala decorator interioare )
3.cu mentiunea „a nu se deschide inainte de data de 13.05.2013 ora 13,00”.
Plicul va contine in interior cate un plic sigilat si
stampilat cu:
- plicul nr.2 –oferta tehnica
- plicul nr.3 – oferta financiara
- plicul nr.1 –
documentele de eligibilitate
DESCHIDEREA
OFERTELOR
Deschiderea ofertelor se va efectua în
data de 13.05.2013 orele 13.00 la sediul
AJOFM Harghita din Miercurea-Ciuc
MODUL DE
PUNCTARE
Pentru stabilirea
câştigătorului se va utiliza criteriul pretului cel mai scazut.
TERMEN DE
STABILIRE A CÂŞTIGĂTORULUI
Câştigătorul
va stabilit cel târziu până pe data de 13.05.2013, orele 16.30, oră
până la care ofertanţii vor fi înştiinţaţi cu privire
la rezultatul selecţiei
TERMEN DE CONTESTARE
Potrivit
legislatiei.
Intocmit,
Asistent manager proiect
Jano Edit Andrea
Vizat,
Prestator
servicii juridice
Avocat Penu Tibor Szilard