Investeşte în oameni I

FONDUL SOCIAL EUROPEAN

Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013

 Axa prioritară 5 „Promovarea Masurilor Active de Ocupare"

Domeniul major de intervenţie 5.1 „Dezvoltarea si implementarea masurilor active de ocupare" Numărul de identificare al contractului: POSDRU/82/5.1/S/48625

Titlul proiectului: "Program Integrator al Formarii Adulţilor Necalificati"

 

NR.    4992 /29.04.2013

                                                                                      Aprob,

                                                                                   Director Executiv

Manager de Proiect

                                                                                    TIBERIU PANESCU

 

                                                DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE

PROCEDURA APLICATA :ACHIZIŢIE DIRECTĂ - OFFLINE

IN VEDEREA INCHEIERII  UNUI CONTRACT DE ACHIZITIE  SERVICII

conf. OUG nr. 34/2006  cu modificarile si completarile ulterioare

DATA SI ORA DESCHIDERII OFERTELOR:                                         

13.05.2013   ORA: 13.00

sediul AJOFM HARGHITA

PENTRU ACHIZITIONAREA SERVICIILOR DE FORMARE PROFESIONALA

DECORATOR INTERIOARE

A. INFORMATII GENERALE

 

A.1.1. Denumirea autorităţii contractante:

  Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Harghita

   Cod fiscal: 11344042

   Adresa: Miercurea Ciuc, B-dul Fratiei, nr.2, cod postal 530114, jud. Harghita, Romania

   Telefon: 0266/313423;

   Email: edit.jano@hr.anofm.ro;

   Persoane de contact:

Pentru informaţii şi clarificari privind documentele care trebuie prezentate de către ofertant: D-na Jano Edit Andrea,  tel.0735/539744

A.1.2. Activitatea autorităţii contractante

            Agenţia Judeteana pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita s-a înfiinţat ca unitate cu personalitate juridică în subordinea ANOFM la 01.01.1999 si functioneaza in baza Legii 202/2006.

            Agenţia Judeteana pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita este instituţie publică, cu personalitate juridică.    

A.2.1. Obiectul contractului de achizitie publica:

 obiectul contractului îl constituie :

achiziţionarea serviciilor de formare profesionala DECORATOR INTERIOARE

cod CPV 80530000-8

A.2.2. Procedura aplicata: ACHIZIŢIE DIRECTĂ -  OFFLINE

                                                           

Intocmit,

Asistent manager proiect

Jano Edit Andrea

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Nr.   4993/ 29.04.2013                                       

                                                                                      Aprob,

                                                                                   Director Executiv

Manager de Proiect

                                                                                    TIBERIU PANESCU

 

CAIET DE SARCINI

PENTRU ACHIZITIA DIRECTA PENTRU FURNIZAREA

SERVICIILOR DE FORMARE PROFESIONALA DECORATOR INTERIOARE

pentru proiectul

 Program Integrator al Formării Adulţilor Necalificaţi

 

1.Autoritatea  contractantă

 

 Agenţia Judeteană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita

  Cod fiscal: 11344042

  Adresa: Miercurea Ciuc, B-dul Fratiei, nr.2, cod postal 530114, jud. Harghita, Romania

  Telefon: 0266/313423;

  Email: edit.jano@hr.anofm.ro

  Persoana de contact:

            Pentru informaţii şi clarificări privind documentele care trebuie prezentate de către  ofertant: Doamna Jano Edit Andrea, asistent manager proiect PIFAN, Program Integrator al Formării Adulţilor Necalificaţi,  tel.0266/313423

Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita s-a înfiinţat ca unitate cu personalitate juridică în subordinea ANOFM la 01.01.1999 şi functionează în baza Legii 202/2006.

 

Serviciile sale se adreseaza şomerilor şi agenţilor economici.

2.Sursa de finanţare

 

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013  

- Fondul Social European – 91%, Co-finanţare proprie(naţională) 9%

- Bugetul asigurărilor de şomaj, capitolul 8004 – 56, Proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile (FSE)

ORGANIZAŢII ELIGIBILE. Intreprinderi individuale, familiale sau persoane fizice autorizate conform OUG 44/2008, Asociaţii, Fundaţii organizate potrivit OUG 26/2000 privind organizarea asociaţiilor şi fundaţiilor, sau societăţi comerciale înfiinţate potrivit Legii 31/1991 republicată şi modificată;    Furnizorii de servicii eligibili sunt furnizorii de servicii care au autorizatie valabila pana la data de 31.10.2013 pentru meseria de decorator interioare.

 

CONŢINUTUL OFERTEI

-       documentele doveditoare ale eligibilităţii:

a)    autorizatia pentru desfasurarea de activitati independente sau
- certificat de inregistrare emis de registrul Comertului sau-

- certificat de inscriere in Registrul asociatiilor si fundatiilor.

b) actul constitutiv din care sa rezulte ca obiectul de activitate cuprinde serviciul de formare profesionala , in copie certificata de furnizor ;

c) autorizatie valabila pentru meseria de decorator interioare

d) Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat : se va prezenta Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice emisa de Administratia Finantelor Publice , in original sau in copie certificate de conform cu originalul de catre furnizor,cu valabilitate la data deschiderii ofertelor.

Vor fi descalificati ofertantii care au datorii la stat.

           e) Certificatul privind impozitele si taxele locale,in original sau in copie certificate de conform cu originalul de catre furnizor,cu valabilitate la data deschiderii ofertelor,eliberat de Directia de impozite si taxe locale.

 

DESCRIEREA SERVICIULUI: servicii de initiere/specializare pentru someri înregistraţi în evidenţa Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Harghita şi incluşi în grupul ţintă a proiectului "Program Integrator al Formarii Adulţilor Necalificati" şi care în prealabil au beneficiat de servicii integrate ( mediere şi informare şi consiliere profesională ), numar estimat de participanti 25 persoane in localitatea Miercurea Ciuc .

 

OBIECTIVELE SERVICIILOR

1.Obiectivele generale

-cresterea oportunitatilor de angajare a somerilor

                  -modificarea psihologiei somerilor privind abordarea reintegrarii pe piata muncii

-cresterea nivelului de pregatire a persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca pentru a raspunde nevoilor reale de personal calificat ale agentilor economici

-stimularea ocuparii fortei de munca.

-insusirea cunostintelor teoretice si a deprinderilor practice necesare pentru desfasurarea activitatilor la nivelul standardelor de performanta cerute si motivarea cursantilor astfel incat rata de abandon a cursului sa fie zero.

-obtinerea certificatelor de calificare /absolvire si dobandirea competentelor in conformitate cu standardele de pregatire profesionala/standardele ocupationala.

 

CONDITII DE ORGANIZARE IMPUSE

1.Organizarea pregatirii se face conform prevederilor Legii 76/2002 cu modificarile si completarile ulterioare , HG 174/2002 cu modificarile si completarile ulterioare , HG 377/2002 cu modificarile si completarile ulterioare .

2.AJOFM Harghita in baza contractelor de prestari servicii , incheiate cu furnizorii selectati , solicita derularea cursurilor de initiere/specializare  cu cel putin 5 zile inainte de data stabilita pentru inceperea cursului solicitat

                 3.Conditii solicitate pentru instruirea teoretica:

a.instruirea teoretica se va desfasura in sali de curs bine amenajate si dotate cu mijloace de invatamant si materiale didactice.

b.capacitatea salii de curs corespunzatoare numarului de cursanti .

4.Conditii solicitate pentru instruirea practica:

a.locuri adecvate pentru toti cursantii

b.asigurarea conditiilor de protectia muncii si PSI pentru cursanti , pe toate durata cursului.

c.cursantii in perioada instruirii practice vor fi pusi in situatii profesionale .

5.Competenta formatorilor:

Personal de predare si instruire cu o buna pregatire de specialitate si pedagogica , experienta in domeniu, precum si cunoasterea limbii maghiare.

6.Planul general de furnizare al serviciului:

Cursurile de calificare vor demara la solicitarea AJOFM Harghita pana la data de 31.10.2013.

Termenul de incepere :furnizorii de servicii de formare profesionala autorizati trebuie sa-si manifeste disponibilitatea pentru inceperea programului de pregatire imediat sau la data solicitate de AJOFM Harghita.

Durata unui curs :conform cu planul si programa de pregatire a furnizorului.

Sustinerea examenului de absolvire :maxim 15 zile calendaristice de la finalizarea pregatirii profesionale a cursantilor.

Data sustinerii reexaminarii :maxim 30 zile calendaristice de la data primului examen.

Grupa de cursanti va fi constituita din maxim 28 persoane pentru pregatirea teoretica si maxim 14 persoane pentru instruirea practica.

Locul de desfasurare:Miercurea Ciuc, judetul Harghita.

 

REZULTATE ASTEPTATE

1.REZULTATE DE INDEPLINIT

La sfarsitul programului se asteapta urmatoarele rezultate:

-obtinerea de catre persoanele inscrise a cunostintelor teoretice si a deprinderilor practice care sa le permita accesul la un loc de munca.

2.PREZENTAREA RAPOARTELOR

Contractorii vor transmite rapoarte partii contractante , conform urmatoarelor prevederi:

  2.1.Rapoarte periodice:

              Raportarea lunara catre AJOFM cu privire la:

                 -desfasurarea activitatii

                 -rezultate intermediare ,nr.de persoane angajate cu contract de munca

                 -nr.participanti ,nr.persoane retrase,motivul retragerii acestora

                 -probleme deosebite aparute in desfasurarea activitatii

                 -observatii,concluzii.

 

  2.2.Raport final:

              Raport final trebuie trimis la AJOFM si va fi insotit de urmatoarele documente:foi de pontaj pentru instruirea practica si instruirea teoretica , proces verbal si catalog de la examenul de absolvire sau reexaminare.

 

MODUL DE ELABORARE SI PREZENTARE A OFERTEI TEHNICE

 

Oferta tehnica: va cuprinde urmatoarele:

-informatii generale despre ofertant/candidat

-informatii privind adresa locatiilor unde se va desfasura pregatirea teoretica si practica a cursantilor ,si dupa caz mentionarea contractelor/parteneriatelor/protocoalelor incheiate cu diversi agenti economici.

-informatii cu privire la suportul de curs asigurat cursantilor

-lista formatorilor care vor participa la desfasurarea programului de formare profesionala si care vor asigura pregatirea teoretica si instruirea practica ,pe discipline si numar ore de efectuat ,pentru meseria solicitata.

-CV-ul fiecarui formator ,in care sa se detalieze experienta in specialitatea corespunzatoare programului de formare.

-acordul scris al fiecarui formator pentru participarea la programul de formare profesionala in meseria solicitata.

-diplomele si certficatele din care sa reiasa ca detine specializarea cerute de programul de formare (copii).

-planul si programa de pregatire aprobate de Comisia de Autorizare ,pentru meseria solicitate ,autorizatia furnizorului de formare profesionala pe meseria/ocupatia solicitata.

In cazul incheierii unor contracte/parteneriate cu agenti economici care asigura desfasurarea instruirii practice , acestea vor cuprinde urmatoarele mentiuni:

                 -adresele complete ale partilor.

                 -situatia spatiilor dotate corespunzator programei de pregatire , capacitatea spatiilor exprimata in numar de locuri de practica/curs.

                 -existenta autorizatiilor de functionare.

                 -termenul limita de valabilitate al contractului/parteneriatului.

 

MODUL DE ELABORARE SI PREZENTARE A OFERTEI FINANCIARE

 

Oferta financiara: In oferta financiara se va specifica in mod expres tariful propus taxa / cursant . Taxa pe cursant este ferma pana la expirarea contractului.Taxa pe cursant se exprima in lei , fara TVA. Apoi se face total buget

           

            Serviciile vor fi decontate in baza de documente justificative , prin emiterea de factura.

Atasat se va depune foi de pontaj pentru instruirea practica si instruirea teoretica , proces verbal si catalog de la examenul de absolvire sau reexaminare

Modalitati de plata:

            a. Plata servicilor prestate de furnizor se poate face dupa finalizarea pregatirii si sustinerea examenului de absolvire in baza actelor justificative si a raportului final.

            b. Pentru persoanele care indeplinesc conditiile de exmatriculare ,plata se face pentru serviciile prestate de furnizor pana la data indeplinirii conditiilor de exmatriculare.

            c. Pentru persoanele care s-au retras de la programul de formare profesionala ,plata se face pentru serviciile prestate de furnizor pana la data comunicarii de catre organizator a retragerii acestor persoane.

           

           

TERMEN DE DEPUNERE A OFERTELOR 13.05.2013 , ora 9,00 la sediul AJOFM Harghita Miercurea Ciuc , B-dul Fratiei , nr. 2 la secretariat , in plicuri.

Plicul sigilat exterior,in care este introdus originalul ofertei,trebuie sa fie marcat cu:

       1.destinatar :Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Harghita;

       2.pentru cererea de oferte din data de 13.05.2013 ora 9,00 (Servicii de formare profesionala decorator interioare )

       3.cu mentiunea „a nu se deschide inainte de data de 13.05.2013 ora 13,00”.

Plicul va contine in interior cate un plic sigilat si stampilat cu:

- plicul nr.2 –oferta tehnica 

- plicul nr.3 – oferta financiara

- plicul nr.1 – documentele de eligibilitate

DESCHIDEREA OFERTELOR

Deschiderea ofertelor se va efectua în data de  13.05.2013 orele 13.00 la sediul AJOFM Harghita din Miercurea-Ciuc

MODUL DE PUNCTARE

Pentru stabilirea câştigătorului se va utiliza criteriul pretului cel mai scazut.

TERMEN DE STABILIRE A CÂŞTIGĂTORULUI

            Câştigătorul va stabilit cel târziu până pe data de 13.05.2013, orele 16.30, oră până la care ofertanţii vor fi înştiinţaţi cu privire la rezultatul selecţiei

 TERMEN DE CONTESTARE

            Potrivit legislatiei.

 

                                                                          Intocmit,

                                                                          Asistent manager proiect

                                                                          Jano Edit Andrea

 

Vizat,

Prestator servicii juridice

Avocat   Penu Tibor Szilard